Jumaat, 20 Mei 2011

terlebih suka?? agaknya... -.-


Assalamualaikum...

aku: cik blog, nak spill bleh??? *sambil kunyah2 roti kosong.. 1st food yg jenguk perut aku ari ni*
cik blog: spill je laa... mcm baru kenal.. =.=
aku: ok... I... FALLIN'... LOVE last night...
cik blog: hah???

mesti ko terkejut kan.. tak percaya?? aku dah tulis besar gedabak camtu pon ko tak percaya lagi?? =.=

cik blog: bukan tak percaya.. tapi terkejut... dah lama giler ko tak cakap macam tu... biasa ko reti sayang and suka orang aje.. bab chenta?? jauh skali.. huhu..

ala.. aku pon manusia jugak.. ade perasaan.. ntah... agaknya sebab dia cares for me.. hurm.. *down*

adoiiii... 

aku mesej lia... as usual, telling her bout my feeling.. huuhuhu...

aku: im sad coz i fall in love last nite...:(
lia: Y sad? coz falling for wrong guy? isnt it? Last nite, jumpa gmbr grad kita.. kn dlm gmbr tu awk crying.. u become sensitif girl dear..
aku: yup.. tOo sensitif.. hella!! urghh... tak suka!!!

*maaf.. bahasa kurang sopan... tapi yg time grad tuh aku nangis sebab terkilan.. parent takde time aku terima scroll tuh.. parent kawan2 suma ada.. parent aku busy urus wedding kakak.. tak sempat tengok majlis grad aku..



cik blog: ok2.. phm.. btw, jatuh chenta pon ko bleh nangis ke??
aku: eyh.. mestilah.. sbb aku sedih... sebab aku rasa macam bodoh.. rasa hopeless.. and since aku taknak sakitkan sape2, hati aku terutamanya... 

pelik kan.. sedih sebab fallin love.. nangis2 lagi... agaknya rasa helpless.. tak berdaya... ish3... tapi tu laa aku... wawawawa... 

*mau tak sedih... sebab aku tak layak... dia baik.. aku tak... aku takde arah tuju.. dia ada... 

em, anggap je laa aku ni terlebih suka kat dia... gunakan sebab TAK LAYAK tu untuk improve diri aku sendiri... kan?? \(^_^)/

cik blog: ko hepi ke sedih sebenarnya nehh??
aku: ntah.. =.=!

*tetibe kuar lagu RELA KUPUJUK time ngah taip entry neh..*

haishhh... sodih eden.. 

cik blog: takpe eppy.. aku taw.. ko jadik hopeless macam ni sebab ko rasa sunyi... ko nak family ko kan... ko nak gelak2 dengan qistina and gigit2 lengan batrisya... since kat sini ko tak rasa secure, ko nak attention... ko nak orang cares.. nanti ko balik umah, ko akan lupakan suma benda ni... sebab apa yang ko cari ada kat umah ko... loves and cares...

aku: cik blog, ko memang memahami.. loves and cares.. 

babai~~

*it just a childish appearance... a childish thinking... a childish acting...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan