Rabu, 4 Mei 2011

find ur freedom,dear.. i wont stop u.. :)

Assalamualaikum...

cik blog, pagi tadi kan... aku main mesej2 dalam kelas... tulis2 dalam kertas dan bagi kat orang sebelah... ahahha.. jimat kredit aku.. *sebenarnye kredit aku abis.. tak sempat nak topup.. =.=!* ngantuk sebenarnye time tuh.. tunggu turn nak present tutorial 'mengejut' pon lambat sebab dapat turn last... tu yang jadi KURANG baik duk mengacau teman sebelah.. 

cik blog: ko memang pengacau pon... disaster!!
aku: ok laa tuh.. kira aku tlg dia ilang bosan.. huhu
cik blog: pesal tutorial mengejut??
aku: sebab baru dapat semalam and since sukatan dah abes tapi dapat tajuk baru.. dats wat i called mengejut.. huhu

tulis pon secara sembunyi2 sebab pensyarah ada kat belakang... beliau selalu tegur aku time aku tengah leka... terkujat laa jugak kan sebab tadi aku dengan sesuka hati meletakkan dagu kat meja dan tangan tekan2 henset... haloo.. main GAME yeer.. bukan mesej2.. kan dah bagitaw tadi yang aku takde kredit masa dalam kelas tuh.. skang dah ada laa... 

ayat last yang kawan aku tulis dalam paper msg tuh agak sedih laa bagi aku... betapa selama ni kitorang banyak benda nak cakap.. banyak benda nak spill.. banyak benda nak let it out to each other tapi disebabkan oleh banyak benda yang menghalang,kira memang tak sempat laa nak buat sesi kaunseling bicara hati hempedu tu... agaknya masing2 takut nak luahkan.. gamaknya laa...  

mostly we talked about friendship laa... takde cakap benda lain... siyes, aku amat sayang kawan2 sekeliling aku.. sebab tu aku mudah sangat terasa hati dengan diorang biarpun benda tu hal kecik aje...

tapi, sekarang aku perasan yang aku takla cengeng macam dulu... ke hati aku dah mati? ntah laa.. kalo mati,tanam je laa.. kan?? hoho.. *kena cari penderma hati la gamaknye tapi takde yang sudi kot*

tadi pon ade terasa hati ngan sorang kawan.. tapi takpelah... mungkin dia bergurau aje dengan aku.. \(^_^)/.. aku dah ok pon... dia pun ada hak nak lepak dengan sape2 yang dia suka... aku taknak kongkong kawan aku... tak semestinya dia kawan aku, dia kena ikut aku or dia kena ajak aku pegi ke mana-mana aje.. she is a human.. deserved nak cari life dia sendiri... bukan aku yang berhak nak aturkan hidup dia.. tadi dia ada cakap yang dia sedih.. aku pun sedih jugak sebenarnya... nak dapat kawan senang aje.. tapi kawan masa susah senang tu berapa kerat aje yang sudi.. kan?  yang aku tak puas hati, tadi sorang kawan aku ni kata aku jalan macam doraemon.. mentang2 aku gumuk.. cett!! tapi takpe.. at least dia wat aku sengih sorang2.. :).. 

to awak,
saya tak nak kongkong awak.. find your own life and happiness... spread love.. yep, sy syg awk taw.. jgn sedih2.. sy ade aje ngan awak.. dalam hati? kan... ehehe..  

siyes, hal kawan ni laa banyak buat aku tumpah air mata... benda lain aku tak ambik kisah... since dengan family aku pon takde masalah... kalo ye pun ade masalah, aku laa penyumbang yang terhormat untuk segala masalah dalam family aku... *sori ma.. sori abah*. aku anak yang kuat merajuk dan sangat suka nangis.. senang kata, aku anak yang kuat memberontak dan muncung ni kalo boleh ukur,kalah itik dalam reban tuh.. 

*reban bukan khas utk ayam ke?? ntah!! 

mostly orang kata aku garang.. yep.. garang laa kot since muka tak berapa reti nak senyum.... tapi asal aku tak ganggu hidup orang, kira ok laa kan.. 

cik blog,

sori laa kalo serabut or sakit hati tengok aku yang asik masam aje.. natural born orang kata.. bukan natural beauty since aku takde elemen2 beauty tuh... kalo kakak aku ejek aku, sah2 aku nangis... siap mengamuk lagi kalo kak aku ejek aku...  tak tahu laa... sakit hati semacam aje kalo kena ejek ngan kakak sendiri.. cakap yang aku bukan anak ma laa... taw laa aku ni bukan puteh ala2 cina macam achik tuh.. ehem!! TERpuji laa pulak... keh4... chik,jangan lupa adiah besday even besday anNor dah expired... hoho.. *sempat lagi mintak adiah*

cik blog, 
lapar laa... sakit kepala jadinya kalo perut dah rasa pedih semacam.. angin macam duk tolak2 je isi perut yang tak seberapa neh.. jgn vomit dah laa... takde orang nak tolong aku lam bilik nih since duk berkurung ala2 darurat aje... sok kan kamis.. aura berkurung dah terasa since mama tak bagi balik... huhu.. merajuk tak nak makan kang, takde yang nak pujuk since parent kat umah.. takde yang nak melayan rajuk aku nih.. pengsan sorang2 baru padan muka aku.. 

till then.. babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan