Ahad, 15 Mei 2011

epy.. jangan terjun laot ye...

Assalamualaikum cik blog...

ko risaukan aku yer?? ehehehe... takpe2.. aku ok dah.. insyaALLAH.. since banyak benda lagi nak buat.. banyak ag tak study... benda2 ni dapat bantu aku hilangkan rasa susah hati ni... takla aku mendung sepanjang hari.. mengalahkan cuaca.. huhu.. 

tadi kan.. masa kuar ngan syafa tuh aku mesej cik dib.. bagitaw aku pegi mana.. nanti takla dia risau sangat...

cik blog: elehhh.. sayang bebenor si dib kat ko?
aku: ko jeles~~! ahahhaha.. jangan risau.. aku sayang ko jugak.. mwahhhhh!! 
cik blog: chaisshhh!! terpercik air liur ko kat aku... 
aku: ade aku kesah?? ahahahahah

cik dib pesan... 

"epy, jgn tejon laot yer... nt pas mkn aku balik"

lebih kurang macam tu ler ayat dia.. 

pikir2 balik.. takdenya aku nak bahayakan diri aku sendiri... bodoh laa aku kalo aku tak mensyukuri nikmat hidup yang Allah bagi kat aku ni... em, ujian tu sentiasa ada.. kesenangan or kesusahan.. semua tu ujian dari Dia... dah aku ni selalu duk mintak kekuatan, so ujian tu menguatkan aku.. kan? hee... (^_^)

cik blog pesan kat cik eppy:

  • kena ingat...
  • kuatkan semangat...
  • jangan susah hati...
  • kawan datang dan pergi...
  • tapi DIA tetap di sisi... 
  • DIA back up yang MAHA TINGGI
  • pengubat segala kesedihan cik eppy

aku: baik.. 

last..

good days bring you happiness..
bad days bring you experiences..
both are essential...
never stop syukur to Allah...


2 ulasan:

  1. cik blog, pengumuman buat anda.. boleh ke paos ngan laut dipisahkan? hi3

    BalasPadam
  2. owh.. tentu sekali tidak.. paos mati tanpa laot.. sy masih menanti laot sy.. wahh, sgt berbisa bahasa ini.. keh4~~

    BalasPadam