Rabu, 11 Mei 2011

rasa benda retak dlm badan..

Assalamualaikum...

hye cik blog... 

=.=!  penat nye... lately aku mudah penat,kan cik blog.. kalo ko caring kat aku,kompem ko sedar yang aku tak berapa sehat skang... tapi, sihat or sakit aku sentiasa bersyukur.. alhamdulillah... tu tanda Allah sayang aku.. \(^_^)/.  anggap aje kifarah dosa2 aku yang banyak ni.... 

cik blog, kelmarin kan aku pegi pantai UMT.. ade BBQ.. geng2 koir sepakat nak guna duit yang kitorang menang tu utk wat BBQ.. jemput tutor kitorang dan pensyarah muzik... 

*aku tak tahu pon kitorang menang sebab lepas je turun pentas time pertandingan tuh, aku tros blah... balik asrama.. penat.*

sampai kat pantai tuh, kawan2 pakat2 prepare tmpat bak berBBQ tuh.. aku?? nak tlg tapi budak laki macam tak bagi aje... mana taknya, diorang aje yang duk block tempat tuh ngan badan diorang... =.=!

*padahal tak tahan bau asap tayar kena bakar.. busuk yang amat.. yekkk!!*

aku pon teros pegi duk tepi pantai tuh.. tetibe nyesal tak bwk baju spare... even kat pantai tuh takleh mandi, tapi aku pantang nampak air.. rasa nak kuak lentang kat situ jugak.. ahahha... sbb taknak keta aku basah, aku tengok je ombak yang tak reti erti penat nak hempas pantai.... Maha Suci Allah... pantai tetap bertahan walau dihempas ombak berkali2... harap2 aku pon macam tuh.. tak mudah mengalah walau pelbagai cubaan dan ujian yang datang.. amin...

kalo duk pantai, tak sah kalo tak buat sand craving, kan?? ko mana laa penah kan cik blog.. entah2 pantai pon ko tak penah tengok... huhu.. tu yang aku nak kerek ngan ko ni... huhu..


ME & CIKNA.. cth sand craving yep cik blog yang jakun... 

cik blog: chantek jugak tulisan ko kan eppy??
aku: aah.. org je yang reti nak hargai.. syg ko bnyk2!!
cik blog: aku klentong jek!! ahahhaha
aku: pangggg!! *lempang kuat2 pipi cik blog*
cik blog: @_@.. gegar otak~~


kawan2 aku pakat duk tulis nama dia dan pasangan a.k.a cinta hati diorang... aku?? tengok aje sbb buat masa skrang dalam ati aku belom lagi ada nama lelaki ajnabi yang bertakhta dihati... 


dulu pernah laa.. tapi apa guna nak tunggu orang yang terang2 mungkir janji,kan? even janji tu masih ada tempoh 2 tahun untuk dia tunaikan... 


mungkin bagi dia, aku ni teman ketika cuti sem dia.. abes cuti sem, aku ni dah dikira takde fungsi dalam hidup dia... 


terusik jugak laa hati tengok senyuman kawan2 tu..

tapi ati aku ni degil kot.. aku setia pun takde yang hargai... 


tapi takpe,ade jodoh masing2.. kan? *senyum pahit*


cik blog: shessshhh!! jangan nangis eppy.. aku kan ade ni... *lap2 air mata* 
aku: *try senyum.. angguk.. tekup muka sebab terharu*.. huhu
aku: tlg lap hingus aku skalik~~ 
cik blog: yeeekkkkk!!

ahahahah.. rasa cam ada benda retak aje dalam badan aku neh.. adakah hati?? tak tahu... tak tahu... tak tahu... hati muda lagi, biasa laa.. nanti lama2, dah tak rasa kot.. 


tapi aku tulis jugak laa kat pasir tuh.. wat penyedap hati.. huhu... aku tulis, 

"EPY <3 ?"

ade pulak yang gi letak nama kat "?" tuh.. terus aku gi tenyeh ngan kaki aku.. kasi padam tulisan tuh sambil bebel2... "ape ni... tak baik taw...ish.." ahahhaha... nama sape???  aaaa... syuhhh4!! gosip semata2 ye cik blog... 


we try to show our love... spread the love... \(^_^)/

ni plak kwn baik aku... dah lama kenal tapi kenal gitu2 aje.. penah study kat tempat yang sama dulu.. ketentuan Allah kita tak tahu kan.. aku jumpa dia balik time interview nak masuk sini.. jadi classmate pulak tuh.. huhu.. 

Amna Abdul Aziz.. aku panggil dia cikna... tak tahu tapi aku suka nama tuh dan syg kt dia.. mudah - mudahan frenship kitorang ni diberkati ALLAH... parent kitorang pon saling kenal antara satu sama lain... rumah pon dekat aje.. (^_^)

aku dah exhausted sebenarnye cik blog... dah lama tak telan PCM.. tapi ni macam kena telan balik laa kalo aku nak badan aku cergas pagi esok.. kalo tak, nak ngadap buku pon lembik semacam dah...

whoaaa.. gumuk kan aku??  sobs3~~ T_T

till then..

babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan