Khamis, 19 Mei 2011

gerabak last

Assalamualaikum.. 

hye cik blog... rindu nak share story dengan ko.. ari ni baru abes 1 paper.. EDU 3104.. pengurusan bilik darjah.. how was it?? huhu.. ntah.. aku tido.. ngantuk sgt..

em, lately aku post entry, memang aku tak tekan button 'share' kat fesbuk tuh...

entah.. malas kot.. *kira jawapan paling selamat la tuh*

time aku stdy EDU 3104 lam bilik sorang2 tuh, kawan2 aku mesej... aku reply je ape yang patut..

'mek, aku dah nak muntah ijao ngadap nota neh'

hahahaha.. macam tu lebih kurang ayat dia... 

kalo nak diikutkan, aku yang patut muntah hijau.. sakit semacam kepala aku... makanan plak takleh masuk perut.. masuk je, terus perut aku sakit.. adoii~~

kawan aku tu study sikit2 pon dapat result gempak.. tensen jugak laa aku dengan dia.. tapi takpe, dia senior.. even sebaya, tapi level tak sama.. huhu.. 

cik blog, 

aku ni jenis lambat pick-up... kira aku ni masuk dalam kategori gerabak kereta api yang paling last... sebab tu laa kadang2 orang kelentong aku hidup2 pon aku percaya.. haihhh.. payah jugak kalo jenis betul macam sudip.. tu yang ibu selalu cakap kat aku.. 

'betul supo sodekk'.

hahhaha.. maaf kalo ejaan loghat kelate aku ni tak betul.. masih dalam proses belajar.. sekian~~

tapi, kawan aku cakap gerabak last pon kadang2 leh jadi first..

how???

dengan cara, ada kereta api lain kat belakang aku... huhu...

but, thats impossible... kan?

jarang2 laa kereta api nak line up belakang kereta api laen... or mebi tak mungkin ada.. 

ok, dah azan maghrib... solat dulu~~

babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan