Ahad, 8 Mei 2011

bila sudah bosan lagi mengantuk

Assalamualaikum...

hye cik blog... lama tak jumpa kan? rindu aku tak?? hihi... lately bizi sket... aku tolong kawan kemas umah sewa dia... gi menyibuk sebenarnya... huhu... yela,takleh tido kat umah sendiri, gi tido kat umah sewa pon jadi la kan.. umah sewa aku? belom kemas lagi... hoho

cik blog, exam dah dekat.. 19hb mei ni 1st paper...  tadi ada kelas.. last minit dapat tahu yang pensyarah nak buat kelas pukul 2.30 tadi... i pakai baju kurung taw... kawan2 tibai pakai t-shirt.. i kan stok perempuan melayu terakhir. 

*kerdip2 bijik mata sambil tunduk2 malu*

 *uwekkk*. miahhahaha... 


cik blog, aku paksa-rela aje pegi kelas tadi.... kira ok laa kan aku dah mengaku ni,kan?? huhu... yela,kalo tak pergi kang rasa rugi pulak.. kot2 ada info yang terkini lagi muttakhir,kang rugi-gigit-jari...

masa ngah dengar kawan2 bentangkan hasil dapatan tugasan tutorial tuh,aku layan jugak laa.. aku kan pelajar yang bagus... *yekkk!!* ahahahaha...

then tetibe ade insan yang banyak cakap lagi baik hati ni tarik tangan aku yang sangat 'gebu' ni dan conteng2... aku yang tak berapa tahan kalo bab geli mengeli ni,kompem terliuk2 bak daun lalang digeletek hamster... aku tahu yang budak tuh bosan... so aku biar je laa... sebab bukan aku aje yang kena... insan kecik molek sebelah aku pon kena jugak.. huhu


hasil kebosanan beliau.. huhu
see,kreatif tak beliau?? sian kitorang.. dapat b***** cik gajah aje.. huhu... 

ni pulak pen yang dia guna untuk 'kerjakan' tangan kitorang tadi... pen chantek ni aku punya taw!! pinjam?? sori~~ 

ni gambar last month.. time aku ngah bosan.. huu
tu la kan... kalo dah bosan tahap luar petak pemikiran, tak boleh nak kata apa dah.. layan aje laa kerenah budak kecik neh... \(^_^)/

pastu, aku pulak yang bosan... aku pun conteng2 laa buku yang aku bawak tuh.. nak ilangkan bosan.. daripada aku tido dan menyakitkan hati pensyarah, baik aku layan conteng2.. huhu..



ayat yang "tau da ko tembam" tuh bukan aku yang tulis... tu cik dibo dragoN punya kije... kompem dia jeles tulisan aku chantek,kan?? hihi... 

p/s: tulisan aku chantek ye.. sila setuju... tulisan time mengantuk memang laa agak berseni sikit.. huhu... "takleh terima hakikat bila ma cakap tulisan aku buruk"

ma: Ya Allah, buruknya tulisan norain...
aku: bia laa... =.=!

*norain tu nama yang ma aku panggil kat umah.. orang len takleh panggil macam tuh.. sekian~*

pasal conteng2 tu, kan aku ngah bosan lagi mengantuk.. yela,petang2 syok kalo dapat golek2 manja ngan cik tidi + cik fishy + cik froggy... kalo yang tak basuh tu, lagi laa aku lena nak membuta siang2 hari... huhu

cik blog: buruk punya perangai!!
aku: dengki la tuh!!

babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan