Ahad, 15 Mei 2011

hitam itu menawan

Assalamualaikum... (sambil angkat tangan tinggi2)

hye cik blog.. ko takde heart attack kan?? keh4... jangan mati dulu yer.. 

cik blog: macam laa mati boleh nak postpone.. =.=!
aku: gurau2 manje pon tak boleh... kurang kasih sayang laa ko ni.. *_*
cik blog: gurau hotak ko!! 

ahahahha.. dia sudahh marah... 

ok2.. kita siyes k.. tadi aku nampak budak laki tuh.. tapi aku kan nak hepi.. taknak sedih2.. nanti pakcik gondol kesian kat aku pulak.. aku taknak orang kesian kat aku.. huhu... sebab aku nak hepi, aku wat tak tahu aje kat dia.. 

malas nak pikir... sebab ada benda lagi berat aku nak bawak dalam otak sebesar 2 bijik penumbuk ni... tapi taknak cite pasal tuh.. let it be a secret.. ceewaaahh~!

actually, jap lagi aku ada latihan lawad sempena majlis konvo KPLI nanti.. hadoiiii~~ itam lagi laa aku.. bertambah la belang2 kat muka aku ni.. mesti ma terkejut tengok aku pasni.. dulu ma pesan suh pakai topi.. sorry mom, i didnt bring my cap here... huhu.. takpela.. sweet sket aku pasni.. pastu banyak pulak semut2n yang duk hurung aku.. keh4... 

ok laa.. nak siap2... 

jumpa lagi.. 

babai cik blog~~


** mesti pakcik gondol cakap, "dia cakap sorang2 lagi".. -.-!

2 ulasan:

  1. hitam tu berharga.. mcm petroleum, mahal wlaupn hitam..hehe

    BalasPadam
  2. means, aku kena hitamkan lagi la wajahku yg sudah berbelang2 ni??? T_T

    BalasPadam