Rabu, 4 Mei 2011

Lelaki ayat manis….

Assalamualaikum....

Cik blog, aku takde cite best laa nak share ngan ko… mesti ko buhsan kan? Em, tadi kawan aku suh cite sal ‘lelaki ayat manis’…

Wohhh~! Dasat tajuknya… eleh, yang ko sengih2 tu kenape cik blog?? Nak menggatal laa tuh… takleh2!! 
Aku sebagai tuan ko yang swit cuit lagi kiut kemiut tak izinkan ko menggatal ngan sesapa pon.. motif?? Tak baik untuk kesihatan… *miahhahaha*

bila kawan aku habaq pasai lelaki ayat manis neh, tetibe teringat sorang member time skolah dolu2... memang swit talker laa... hoho..bab jenayah mengayat mmg dia la selalu pegang trofi.. memang laa kadang2 rasa melayang2 aje kalo si swit talker neh bercakap.. tapi kena ingat ye syg2 sekalian... jgn percaya cakap beliau... beliau sangat menyakitkan hati sebenarnye...  nasib baik ALLAH tak bagi aku jatuh chenta ngan laki macam neh.. kalo tak, haru aku.. kacau bilau... huuu~~ 

cik blog: eleh,macam laa ko ngah jatuh chenta ngan sape2 skang...

aku: eh,mana ko taw??? aku ade jugak orang yang aku suka.. nak kata chenta tu jauh lagi rasenye.. ibarat plane nameck ngan planet yang zoragon duduk tuh... tapi tak semestinya aku kena cakap kat ko sape insan malang yang aku suka tu,kan??? wekkk!!! 

cik blog: =.=! *tensen aku dpt tuan yg childish mcm dia neh*

aku: like i care~~ hoho

ni ayat kawan aku suh pesan...

"for those guys out there... sila treat aku macam kawan.. not macam perempuan yang ko selalu duk ayat nak wat stok awek tuh... blah jauh2 laa kalo nak test market boya celup tembaga ko tuh... aku tak minat laa.. menyemak aje dalam idup aku"

tu diaaa~~~ ahahahaha... pedas punya ayat... berdesing aku dengar.. huhu..

bagi aku laa kan, dalam hal berkawan ni.. tak kira laa lelaki ke perempuan,kita kena ikhlas.... aku kawan ngan suma orang.. takde niat lain.. takde niat nak tackle sape2 (merujuk kaum awang) sebab aku sedar sape aku... tak payah laa nak harap lebih2 kalo ada orang yang lain gender nak hulur salam perkenalan (bukan berjabat tangan ye.. yang ni sah2 aku lempang kalo tak pepasal hukur tangan).. \(^_^)/

*sape yang rase dia masuk kategori sweet talker tuh, sila laa jauhkan diri anda sebab saya tak minat untuk turut serta dalam game yang anda rancangkan.. sekian... 

babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan