Khamis, 12 Mei 2011

mimpi semalam

Assalamualaikum...

hye cik blog~~ aku bangun awal even takde kelas... bagus kan aku?? hoho... motif bangun awal?? ari ni nak jumpa nenek comel... nak g mengurut sbb lately rasa weak je kan... :)..

sebelum tido semalam, aku wish nak mkn choc dalam mimpi tapi semalam tak mimpi sal choc pon... mimpi benda lain... huhu... klakar laa pulak rasanye... hihi

cik blog, aku mimpi kawin... yang kelakar lak, kawan aku si eman tuh yang uruskan wedding aku.. sibuk sign itu... sign ini... tahpape... cam dia lak jadi wali aku... tapi bila aku tengok kat paper tuh, nama aku je yang ada.. pengantin lelaki tak tahu sape... waaa~~ omak aih.. sedih3... huhu

mainan tido je tuh cik eppy.. shesshhh!!! 

punya laa aku baca segala doa tapi mimpi bukan2 jugak.. siap wudhuk lagi... 

cik blog: em, tido tak ngadap kiblat la kot...
aku: agaknya laa... 


ok2... dah nak kuar dah... 


babai cik blog~~ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan