Ahad, 22 Mei 2011

mungkin lebih baik

Assalamualaikum..

cik blog, 

penatnye.. semalam tido lewat.. ngadap nota politik.. berpinar bijik mata... @_@

semalam aku ada chat ngan sahabat maya aku.. terLUAH masalah plak kat dia.. huhu.. lately, ramai yang kawan aku down sebab chenta.. aku pon tak terkecuali.. berchenta dengan buku2.. hoho

cik blog: iye laa tuh~~ buku la sngt... 

ntahla.. aku cakap kat pakcik gondol yang aku neh tak layak ngan budak tuh.. since he deserved better than me.. aku ni sape laa kalo nak dibandingkan dengan dia.. sangat softspoken... tak macam aku neh.. cakap mcm tahpape.. terlebih ngade2.. =.=

pak cik gondol cakap, 

"pemilik tulang rusuk tu maybe tengah cari rusuk dia yang hilang sekarang ni"

siyes... 

kata2 yang dia bagi tuh merupakan satu pujukan buat aku... thanks to him.. baru declare as sahabat maya semalam since dia suh aku anggap dia ni macam cik blog.. hoho..

budak-kecik-banyak-cakap a.k.a myra-from-tampin pernah cakap kat aku.. dia suka satu lagu since ade part dlm lagu tuh macam suatu nasihat or magic words laa kot.. *pandai2 je aku neh*

"aku junjung petuamu..
cintai dia yang mencintaimu"

yep... mungkin itu adalah yang terbaik... tutor aku pun pernah cakap..

'kita orang perempuan ni, lebih baik cari orang yang sayang kita'

motif?? ntah.. mungkin sbb beliau pun kahwin dengan pilihan keluarga.. bahagia aje aku tengok... 

so, untuk kawan2 aku yang ngah sedih sampai taknak makan tuh, cheer up~~

i think its better for u to choose a person who loves u... it's useless to stay in love with him if u can't be his soulmate... 

mungkin lebih baik kamu relakan dia pergi sebab mungkin juga dia bukan pemilik asal tulang rusuk kamu... 

cik blog,

aku ni termasuk dlm kategori 'afraid of love because afraid of losing'.. once aku sedar yang aku suka dia, aku akan runaway.. ahahhaha...wan cakap semalam, aku takleh wat macam tuh.. sampai bila aku nak larikan diri, kan??

*sampai aku betul2 pasti si pemilik asal datang tuntut tulang rusuk dia yang hilang ni..

tapi mungkin jugak aku suka budak tuh since dia sangat care pada aku.. macam family aku selalu buat.. maybe the thing happens right now isn't love at all.. just a crush.. hoho 

cik blog: ko defy laa macam mana pon eppy.. ko aje yang taw.. ko aje yang tanggung..
aku: =.=!

*siyes, tak tahu ape yang aku melalut ni... 

babai~~

2 ulasan:

  1. ahahaha.. aku suka quote paling bawah..-->
    *siyes, tak tahu ape yang aku melalut ni...
    kelakar..:)

    BalasPadam
  2. ahahahha... siyes, aku rase cam kosong aje...

    BalasPadam