Selasa, 17 Mei 2011

perut saya tak sehat

Assalamualaikum... 

cik blog... tadi aku study ngan cikna... cik dib still kat umah.. esok baru dia balik sini... dia buatkan aku kek batik.. hee.. aku mintak dia buat.. teringin nak makan.. hoho..

masuk waktu tengah hari, cikna tanya aku...

cikna: epi... tak lapar ko?? *muka gaya lapar giler2* hahahha
aku: nak makan eh?? ok2.. jum2.. *kemas2 buku*

aku takde selera nak makan... even perut pusat tenaga tapi aku takleh nak telan nasi cam kawan2 aku tuh.. aku teman je diorang makan..

takpela.. as long as aku tak putus water supply... kira ok la tuh.. but not plain water yep.. huhu.. cikna belikan 100 plus tadi.. 

musim exam memang aku jadi macam ni... bukan sebab down ke hape tapi memang perut memahami kondisi otak yang maha serabut... 

otak serabut memang buat aku hilang selera makan... nasib baik boleh paksa diri telan roti kosong... kira terjaga jugak laa... kang takde energy, takleh bangun pulak... 

tapi hakikatnya memang aku sangat lapar... dan menyakitkan bila tekak taknak terima makanan... 

okeh.. tu aje nak bebel.. 

babai~~ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan