Ahad, 1 Mei 2011

penat

who say there's nothing more complicated than E=mc2? There's something much more complicated; its called emotion.
-hlovate-

Assalamualaikum...

cik blog, aku penat... omputeh kata, IM TIRED... perkataan tu membawa sejuta maksud... tak tahu laa aku nak kata ape cik blog... kdg2 aku jemu dgn life aku... bukan maksud aku jemu hidup.. tapi aku jemu dgn surrounding aku... ngan manusia yang tak reti bahasa... manusia yang reti sakitkan hati orang aje... 

ari tu, aku dengan SENGAJA menyakitkan hati orang.. SENGAJA sebab aku SEDAR yang aku tengah berusaha untuk sakitkan hati beliau memandangkan beliau telah membuatkan salah seorang temanku menangis... 

few days back, kawan aku terJUMPA duit lam longkang... dia tolong laa angkat duit tu dan letak kat tempat kering sebab dia risau kalau flow air longkang tu hanyutkan duit tu.. mana laa taw kan kot2 tuan punya duit realize yang duit dia hilang dan balik kat tempat kejadian tuh... 

ko taw tak cik blog... si beliau tuh cakap 'kalo aku, aku tak ambik dah duit tuh'

see!!! ayat punya laa bingai... *aku marah sangat2 time tuh*

weyh gadis!!

tlg laa pikir dulu sebelom cakap.. member aku tu just nak tolong angkat duit.. bukan dia pelahap pon nak duit tu... kitorang taw laa kitorang ni bukan ada duit banyak.. sengkek.. pokai.. 

tapi jangan laa ko ingat kitorang pelahap nak duit tuh!! ke ko yang nak sebenarnye?? ambik laa... member aku tu tlg angkat aje.. 

*maaf cik blog... ngah emo.. sakit hati tgk kwn nangis.. 

berapa ari selepas kejadian yang tak berape nak best tuh, aku pon try2 dan usaha sepenuh hati untuk sakitkan hati beliau balik... then, BERJAYA!! hoho...

cik blog, mmg laa tak baik ape yang aku buat tuh.. benda jahat takleh balas ngan jahat... tapi aku juz nak dia sedar bukan dia je yang tahu sakit hati.. 

kalo hati dia luka, kitorang yang dah bernanah ni ape cerita?? nak masuk ICU or CCU kompem rejected sbb dah merebak ke seluruh organ dalaman.. nasib baik impuls tak dihantar ke tangan.. kalo tak, dah dapat penangan metacarpals kawan aku tu dah... tak pon aku yang bagi... teringin jugak nak bagi penampor sebijik.. tapi,kang aku kena buang kolej naya je.. hoho... bagi penampor angin dah laa.. :P

babai cik blog~~ 

2 ulasan:

  1. ko 2 mmg pon..ska sgt nk buli owg...hahaha..ska2 je nk tmpor owg...haha..tp law ak xtmpor...kasi penerajang sulong..hahaha

    BalasPadam
  2. hoho... yg penting aku buli org mcm ko aje... keh3

    BalasPadam