Ahad, 1 Mei 2011

mana la nak paham.. ko kan ******

Assalamualaikum..

cik blog.. aku baru sampai maktab neh... drive sorang2 best jugak rupanya...  

benda pertama yang aku buat lepas sampai ialah call mama... kompem mama risau.. then, angkat barang masuk bilik.. on lappy sbb tak best nak kemas2 bilik kalo tak dengar lagu...

*on fb jugak.. ehehhe..

then, ade mamat neh tegur aku kat chatroom.. ade ke kata aku GUMUK!! dia tu GEDEMPOL tak sedar diri lak.. miahahah...

jum2... baca pe mamat tu kata.. eheheh.. 


gedempol : hey gumok..ska la msok blog ko.. hehe
aku: ahahha.. blog saje2 je weh.. ssah nak express feeling kat org.. tulis lg sng kot..
gedempol: tp kt blog ko bhsa melayu... aku xphm... hahaha
aku: mna la nk phm... ko kan bangla...
gedempol: aaaa.... lu bnyk langsi r
aku: hak4.. ambik ko!!

tu la cik blog.. ade hati nak kutuk aku... konon2 dia tu tak paham bahasa melayu... last2 dpt bangla... aahahha.... sronoknye buli orang!!! bila aku kata nak tulis entry pasal dia, dia kata taknak.. ahahah... dah majuk kot.. dah gi main jauh2 la gamaknya tuh..


babai cik blog... nak sambung lipat baju... gedempol, sori yep.. tapi ko sangat membantu aku yang tak berape nak gelak hari ni... 

2 ulasan: