Selasa, 3 Mei 2011

nothing

Assalamualaikum...

hye cik blog syg..

cik blog : amboi.. siap ber'syg2' lagi.. ade pape ke??? huhu..

*cik blog aku ni mmg suka berprasangka.. husnuzhon laa sikit... hurm...

cik blog, letih laa... 

cik blog : kan dah cakap... mesti ade pape neh.. ish3... 
aku: yela2.. nak ngadu sikit pon takleh ke.. T_T
cik blog: sejak bila ko cengeng neh??
aku: aik, bukan selama ni aku cengeng ke?? 
cik blog: dush4!!! lupa lak.. eheheh...

em, tak taw laa... 2 3 hari ni letih semacam aje... padahal tido cukup.... mebi sebab cuaca yang panas dan aku kurang minum air... gamaknye laa...

cik blog, aku memang tak suka minum air masak laa... 

cik blog: patutla kulit ko 'chantek' semacam aje... miahahahah...
aku: cehhh... takde sokongan moral betul... 

susah sangat tekak aku ni nak terima air masak... kalo tengok aku bawak botol air tu memang kira magic tahap hotel majestic laa gamaknye... hoho.. siyes, bangga gila kalo aku dapat habiskan air masak tu... huhu... tak tahu laa.. dah memang habit aku kot tak suka minum air kosong.. sebab??? TAWAR.. ahahaha... padahal aku bukan suka sangat ngan air MANIS... aku dah sedia manis lagi sweet sour.. so tak payah laa nak minum air manis banyak2.. ye idak?? keh4... 

*perasan

hari ni takde kelas.. lepas assembly UB td, teman kwn mkn kat cafe.. then balik basuh baju yang dah bertimbun2 cam hape kat bilik tuh... siyes sakit pinggang nak habiskan menyental baju 2 bakul tuh... cam nak terbakar kulit time duk sidai baju tuh.. ngan badan yang weak ni, aku tahan aje laa... ubat?? nO!! tak mau dah ambik ubat or pape supplement.. nak mati, tak kira sakit or sihat.. kan?

pas zuhur tadi, kuar makan since perut dah dendang lagu yg ala - ala hardcore... time balik mntak kwn drive sebab rase badan yang weak ni semacam aje.. aku siap nak kuak lentang lagi kat seat belakang.. hoho... nasib baik kawan aku tu memang suka drive... kira tak berkira la ngan aku.. ehehe... tenkiu syg... \(^_^)/

ok cik blog... nak sambung lipat baju yang dah kering tu... 

babai~~ 

2 ulasan:

  1. air masak la kne minum banyak. haish... cne nk bertenaga kalo air kurg dalam badan.

    BalasPadam
  2. taw.. tp tekak ssah nk terima... jgn smpai kena drip dah la nt.. huhu.. i took 100 plus,revive n gatorade instead of plain water.. ehhehe.. ;p

    BalasPadam