Isnin, 16 Mei 2011

sneakers

Assalamualaikum...

hye cik blog.. 

sori, semalam tak dapat nak jenguk ko.. aku kuar pas maghrib... kuar anta cik dib pegi stesen bas.. dia nak balik umah... sayu je hati time hantar dia... rasa macam sorang2 je aku nanti kat sini kalo dia balik umah... 

ni pun aku try curi2 masa nak jenguk ko... aku dah start study... lambat kan? better late than never kan?? huhu... pas solat zuhur nanti aku start study smula... 

aku nak cite sal sneakers ni... 

aku: ko mesti pelik kan cik blog.. gadis ayu macam aku ni suka sneakers.. 
cik blog: cehhh.. ko perasan betol laaa... bila pulak ko ayu???
aku: nak perasan sikit pon tak boleh.. =.=!

true... im not that girlish laa... sejak kecik taw sarung cap kat kepala... nasib baik time kecik aje... kalo bawak ke besar, haru~~

yep.. zaman kecik aku boyish sket... kawan ngan budak laki aje.. kat kampung aku takde budak pmpuan yang sebaya aku kecuali sepupu aku.. mostly budak laki yang aku kawan tu pun muda dari aku.. senang cite, diorang tuh kawan apih.. tapi bila dah besau macam paos ni, malu laa pulak bila duk teringat zaman nakal aku tuh... *_*. 

and siyes, aku akan gelak kuat2 kalo kawan aku kata aku girlish... keh3.. kelakor!!

birthday aku yang ke 22 taun ni, aku telah dijanjikan sepasang sneaker.. huhu.. even birthday dah lepas, tapi janji tetap janji kan?? hihi... dulu dapat bear.. 1st time aku dapat teddy bear.. cam pmpuan laa pulak rase.. kih3

cik blog: dah tu ko ni laki ke???
aku: tak.. aku gadis~~ kih4

kalo orang yang pernah borak2 sal kawin or hantaran dengan aku, mesti diorang pernah dengar yang aku cakap aku nak SNEAKER atas dulang tuh, bukan HIGH HEEL.. huhu.. 

pelik?

tak pernah dibuat orang??

biarlah!! ahahhaha... tapi takut jugak kalo ma aku baling aku ngan sneaker tuh nanti... 


pakai sneaker and mintak abang ipar wat photoshot utk aku... keh4

tapi hantaran sneaker tu angan2 aje kan.. mana ade orang nak buat macam tuh.. tak leh terima dek akal diorang tuh... 

but, bagi aku.. Dare To Dream.. its not a sin... 

ok la syg.. aku nak solat and sambung study...

jumpa lagi...

babai~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan