Sabtu, 30 April 2011

kot ye pon nak marah

Assalamualaikum... 

cik blog.. 

lately, aku asik rasa hangen aje... perubahan emosi yang begitu ketara.. sudah dewasa gamaknye.. ehem... hihi...

cik blog, kalo ko marah... apa yang ko slalu buat? diam aje??? bagus2... ni yang aku sayang lebih kat ko.. ahaha...

biase kan, kalo nak marah sangat ada je yang jadi mangsa... yang paling biasa jadi mangsa ialah cik pintu... nasib laa cik pintu tu tak ade perasaan.. kalo tak, mesti si penjenayah tu mamun kena maki hamun dek cik pintu.. silap2, tersepit tangan kat cik pintu.. miaahahhaha.... 

cik blog, kenapalah kita ni yep.. bila marah, suka hempas pintu... try la buat pembaharuan sikit... hempas meja solek ke... terajang katil ke... baru laa ada gaya... ahahahaha... 

em, aku tak kata orang ye wahai cik blog... kata kat diri sendiri aje... time ngah serabut, henset pon aku baling kat dinding... merajuk punya pasal.. tapi tu 2 years ago... skang tak buat dah.. takde duit tersepak nak beli henset baru kalo rosak... henset yang kena bantai dulu tuh, aku TEBAL kan muka untuk kutip balik... ye laa... time tu henset tu aje yang aku ada... nasib baik duk sorang2 aje time tuh... Takde orang yang tengok perangai buruk aku tuh.. hoho... tapi, ada henset banyak2 pon buat apa... aku selalu je tinggal merata2.. kalo diikutkan hati muda aku neh, malas nak bawak time aku kuar tapi takut lak kalo parent aku call... 

*orang laen tak penting pon... hoho... 

eyp, sahabat aku nak letak mana??? huhu.. 2nd places after family aku kot... (family tu include sedara mara aku). \(^_^)/

cik blog: ko tak takut ke orang taw peel ko yang chantek ni???

tak... sebab, kalo orang yang ikhlas nak kawan dengan aku, dia akan terima aku seadanya.. kan?? lagipun,nobody sempurna.. masing2 ada weakness sendiri kan??  (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan