Khamis, 7 April 2011

::kuar lagi::

Assalamualaikum..

cik blog, tadi aku kuar makan.. ingat tak mau kuar dah.. tp sebab perut aku asik duk nyanyi lagu rock aje, aku kuar jugak.. kang ade yang kebulur tengah2 malam tak pepasal... skang ni, aku patutnya siapkan report untuk KKBI Geografi aku... tapi aku SUDAH KETANDUSAN idea.. ish.. bingai dah otak aku nig!! Tulun.. Tulun.. 

=,=!

ish.. dah la tengah ari tadi aku ade test anatomy... 33 out of 42.. ok la kan?? bijak jugak aku ni.. *dah takde orang nak puji aku, aku puji diri sendiri laa*

hihi.. tenkiu Allah... jadikanlah aku sebagai seorang hamba yang bersyukur... Amin.. :)

penat duk atas kerusi ni.. lenguh!! ish3.. nasib baik ade kerusi, kalo tak???? 

**iye laaa... 

lately asik ade kelas petang... sebab lecturer nak ganti kelas yang dia tak masuk.. lecturer aku selalu kena g observe kakak n abang senior yang ngah praktikum.. ish3.. sian kami~~ lalalalllaaa....

petang tadi, aku mntak tlg afiq bwk aku g PSI.. carik folder puteh.. malangnye nasebku.. ngakk ada folder yang kuingini itu... huhu...

then, aku mntak ngn afiq utk drive balik kolej.. huhu.. sronok even aku SANGAT cuak nak bawak keta orang.. keta sendirik xpew.. huhu..

babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan