Sabtu, 16 April 2011

sakit kerana terlalu disakiti

sakit.. 
merupakan ujian daripada ALLAH..
ujian menjadikan aku kuat... 
ujian merupakan tanda ALLAH amat menyayangi aku..
dijadikan pelbagai sebab untuk sakit..
sebagai perantara bagi ujian ALLAH..
adakah aku..
adakah aku sakit kerana terlalu disakiti?
adakah hati ini terlalu rapuh? 
adakah hati ini terlalu kecil atau aku yang sering berkecil hati? 
sakit yang aku tanggung tak mampu aku luah dengan kata - kata meskipun kamu memaksa aku untuk meluahkannya...
aku hanya mampu mengadu pada DIA.. 
yang memahami segenap hatiku.. 
yang memahami sakit duduk ku... 
mengertikah kamu?  
aku ini anak kecil yang meminta untuk difahami..
aku cuba memahami dan menyayangi...
namun tidak kah kalian sedar...
aku disakiti oleh insan - insan yang aku sayangi...
insan yang sentiasa mendampingi... 
insan yang kuharap melindungi... 
insan yang kusayangi sepenuh hati...
insan yang pergi meninggalkan aku sendiri...


*wat sajak plak pagi2 buta neh.. huhu


babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan