Sabtu, 23 April 2011

::the wall::

 "the walls we build around us to keep out the sadness also keep out the joy "
Hlovate

Assalamualaikum....

cik blog, aku nak tido tapi tak boleh... 

jum kita borak pasal quote kat atas tu nak? hee... 

aku ade sorang member yang kesnya lebih kurang macam quote tu laa... member aku tu ade kawan sorang... kawan laki yang dah ade makwe... Ling (nama kwn aku) kata, dia kenal budak tu lebih kurang setahun yang lepas... si Ling tuh tak sedar bila dia start syg kwn dia tuh.. si Ling tu bkn tak taw yang si Iggy (nma kawan laki dia) tuh ade makwe... jenuh aku bebel tapi si Ling bukan nak dngr pon.. kata hati dia je yg nak diikutnye... langsung tak pikir yang benda tu buat dia jadi hopeless... ish3...mana tak nye, time si Iggy tuh ade mslah ngn cik minah-pengarang-hati-jantung-hempedu dia tuh, si Ling ni jugak laa yang dia carik.. aku nak marah Ling tapi tak sampai ati... syg kwn punya pasal... bia laaa.. aku sokong aje mana yang boleh wat Ling senyum even aku tahu yang deep inside, she tears apart.. 

few weeks back, si Ling bgtaw aku yang dia dah give up ngan feeling dia kat Iggy tuh... aku tanye, kenape? 

Ling kata, dia taknak idup mcm tu dah... hopeless and heartless... smpai satu tahap, Ling dah bina satu ruang lingkup utk diri dia sndiri.. takde sape yang boleh cuba2 korek nak masuk or singgah... Ling tak bagi peluang dah.. tapi pada masa yang sama, aku tahu yang Ling broken inside and out... dia nafikan perasaan dia sendiri sbb dia nak Iggy bahagia... sampaikan si Ling ni kata, dia mampu doa aje utk Iggy... kalo Iggy break ngan cik Minah, si Ling ni sanggup terima Iggy.. 

aku = gila setia ko perempuan.. kalo Iggy ikhlas syg ko takpe laa.. *dalam ati aje sbb taknak Ling terasa*. huhu..

Ling cakap, tiap kali jmpa Iggy mst si Ling ni tunduk.. avoiding... kalo dulu slalu sngt mesej, skang tak langsung even skeping... 

*agaknye si Iggy tuh xde hati perut... mungkin jugak dia rase yang Ling tak perlukan dia.. mana taknye, kalo asik tunduk dan elak time terserempak, sape yang tak terasa... ye idaakk??

utk Ling, ko tabahkan ati ko tuh... takde maknenye ko syg dia tahap giler gaban skali pon kalo Allah tak izinkan ko utk jd HAWA si Iggy tuh.. phm kan mksud aku? kalo ko rase nak let it out, juz call me.. i'll be there to listen... nanges pon xpe.. doesn't mean that u are weak.. it juz to express ur feeling... :)

*time tak serabut, bleh je aku nak bebel2 kat orang.. time jadi kat diri sndiri, habuk pon takleh nak tlg...

babai cik blog~~


*kenape aku taw pasal Ling? aku kan bilik kaunseling bergerak.. hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan