Jumaat, 29 April 2011

tetibe teringat pulak...

Assalamualaikum cik blog....

cik blog, tadi aku ada baca novel... benda yang girl tu alami sama macam aku alami time kecik2 dulu... girl tu selalu harapkan papa dia untuk tanda tangan kad laporan.. tapi papa dia tak pernah nak tunaikan.. sedih betul.. kesian dia... 

time aku darjah 6 dulu, abah penah cakap... selagi aku tak dpt straight A's dalam exam, abah tak akan sign kad laporan aku... huhu... so, ibu aku laa yang tanda tangan sebab aku tak pernah dapat straight.. kesian kan aku?? huhu.. tapi, kata2 abah tu sebenarnye satu cabaran untuk aku.. bunyi macam agak kijam, (sori abah.. hee) tapi tu adalah semangat bagi aku untuk dapatkan tanda tangan abah yang mahal tu... ahhahaa

cik blog: pastu, ko tak pernah dapat langsung laa ni?? keh4.. sah2 ko tak dapat straight A's la..
aku: wait haaa... tak abes lagi laa!! sabau laa sikit...

akhirnya time trial exam UPSR tuh, aku dapat jugak laa tanda tangan abah yang mahal tu.. kih2... sayang abah!!

cik blog, aku out dulu... ade orang datang umah!!! 

babai...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan