Ahad, 24 April 2011

jika aku dah takde nanti...

Assalamualaikum...

cik blog...

*no more laughing in this post*

sorry for being a burden to u... lately, i always thinking about something.. "what if i im no longer being here..."

means, in this world.. have u ever think bout this?? =.=!

cik blog... 

hidup mati tu urusan Allah... tapi aku selalu pikir...


  • kalo aku dah takde nanti, parent aku nangis tak....?
  • adik beradik aku...?
  • saudara mara aku...?


 *aku taknak diorang nangis* 


  • kalo aku takde nanti, ade tak orang yang akan doakan kesejahteraan aku kat sana nanti...?
  • kalo aku takde nanti, orang akan berhenti ke cakap pasal aku... means, sebut2 nama aku?
  • kalo aku takde nanti, siapa yang akan ziarah dan bersihkan kubur aku..?
  • kalo aku takde nanti, masih ade ke insan yang hatinya terasa sakit kerana aku...?
  • kalo aku takde nanti, ade lagi ke insan yang tengok2 laman sosial aku...?


im being ridiculous.. did i?

tak tahu la cik blog.... petang td time piknik kat padang, aku cakap kat diba..

aku: kalo aku mati, kesian kan kat orang yang uruskan jenazah aku... aku kan gemuk... berat plak tu...
diba: ish ko ni.. ape yg merepek maghrib2 ni.. dah.. jum balik..  

*maaf... aku juz nak let it out ngan ko.. nak spill benda yang tersimpan dalam ati aku... sbb aku syg ko sgt2... 

pastu, macam mana aku nak mintak maaf kat semua orang... 

sempat ke tak... 

aku dimaafkan ke tak... 

hutang2 sempat tak terlangsai... 

aku dah pesan kat kawan baik aku... if anything happens to me, plis help me to remove my fb... help me,lia n nadia.. we love each other,ryte? sy tak kata awk suka sy pergi... im asking for help... 

yg blog ni, aku tak taw nak suh sape plak remove... sebab takut menyusahkan orang... any volunteer? \(^_^)/

em,tu je nak tulis malam ni... nak tido...  

hope orang yang penah wujud dalam hidup aku sudi maafkan aku sebagaimana aku cuba maafkan diorang...

babai cik blog~~ 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan