Jumaat, 8 April 2011

:melalut lagi:

Assalamualaikum

cik blog, kenape yer?  kadang2 bila orang tu yang kita elak dari terserempak,orang tu laa yang kita jumpa... ish3.. hampeh betul laa.. betul2 menggugat ketenteraman jiwa kaca hamba... ohoho....

yang pasti, jiwa aku sentiasa kacau pabila ku melihat beliau.. kih3.. tahpape laa... em, agak sengsara jugak laa rase jiwa ini... ceewaaahhh!!

helo, aku takde maksud pape yer cik blog... hanya sekadar meluahkan aje... kalo aku tak cakap kat ko, kat sape lagi aku nak cite? dah la aku tak banyak cakap ari ni.. =,=!

semalam, sembang2 ngan Lia.. 

"padahal mesej aje..." kata cik blog.

"eleh, ko dengki kan sebab aku tak layan ko semalam..." hambik ko!! aku balas balik. miahahhaha... 

sambung2.. *garu2 dahi* 

em, mesej ngan lia.. sebab rindu sangat2.. dia sibuk je semedang.. sibuk ngan FYP yakni Final Year Project... 

*bukan sibuk ngan pakwe sbb aku taw lia ni stok anak dara yang takde pakwe macam aku jugak.. hihi.. jangan marah yer lia bushuk.. syg kamoo banyak2!! 

Lia dah nak grad tahun ni.. nak g majlis konvo dia kompem tak lepas sbb time tuh aku tak cuti... wuwuwuuw... *sedih*

em,k laa... nak makan jap.. tangan dah terketar2 ni... tulis MAKAN even aku hanya ada VICO panas aje malam neh...

babai cik blog~~  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan