Sabtu, 9 April 2011

Diam itu tandanya?

Assalamualaikum...

cik blog, pagi tadi patutnye aku main bowling... 

''ko tuh dah la pokai.. ade hati plak nak main bowling...'' (kata cik blog dalam ati)

''eh,helo....pokai pon aku kena la ikut jugak taw... ni esemen pj aku.. bkn suka2 je nak kuarkan duit... kalo dengki tuh, cakap jer dengki.." tak puas ati betol cik blog ni ngan aku... ish3... 

ok,sambung2... 

lepas gi astaka, ktrang pegi kt kuala Ibai lak... malangnye, both fully booked... huhu... tapi sedikit sebanyak aku lega jugak.. bukan lega sebab tak payah abes duit tapi lega sebab boleh balik bilik dan rehat... motif?? aku rasa something yang tak best... nak vomit out of sudden~~ 

gini la gamaknye muka aku tahan muntah

*wuwuuwuwu.. ma,annOr demam... huk3.. 

ni bahana perut kosong laa ni... semalam makan megi aje.. dari pagi bawak ke malam... pagi tadi lak, hentam makan nasi lemak.. kompem la perut aku terkujat hepi sebab dapat makanan tetibe... terus bersuka ria... sampai aku muntah dibuatnye..  =,=




back to 'diam itu tandanya?'

em,gini cik blog... 

time dalam keta tadi tuh, aku rase aku banyak diam..

cik blog:  ye ke? huhu..

ish, sabor laa...*garu2 tangan sbb nk tampar cik blog*



pastu, aku terpikir yang being a person yang banyak diam dan tak banyak cakap ni kadang2 mmg best.. tapi, manusia yang jenis pikir negatif mesti duk tersembur2 air liur mengata bahawa orang yang diam dan tak banyak cakap ni, tengah ade masalah or something yang buruk jadi kat dia.. 

*macam aku yang tak berape nak reti nak senyum, kompem2 orang kata muka ade masalah.. ish3.. dah aku mmg jenis muka kayu konkrit yang dah tak berape pandai nak tayang gigi senyum kat orang, nak buat macam mana?? jgn laa muka aku yang masam ni ko jadikan isu plak cik blog~~



cik blog, why not kita tgk dan pikir benda ni dari sudut yang positif... macam mana?? em, mana la taw kan orang yang diam tu sebenarnya tengah memikirkan masa depan dia.. dosa2 yang dah dia lakukan... mungkin jugak dia tengah muhasabah diri dia... mungkin ngah pikir tarikh nak kawen... 


*macam member aku.. miahhahaha*


dan mungkin dia duk pikir macam mana nak turunkan berat badan..

 *macam aku selalu pikir* lallaaalaa...


kan bagus kalo kita husnuzhon sikit... free je dpt pahala,kn? \(^_^)/



berpusing2 penimbang tu haaa

cik blog: diam tandanya setuju.. huhu
aku: no komen... =,=!

babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan