Selasa, 26 April 2011

iF

IF i can't be his girl.. it meaningless to stay in love with him

Assalamualaikum....

hye cik blog... kepala aku sakit sangat tapi aku takleh tido... bleh tak aku nak spill something ngan ko?? boleh laa eh.... nak upah ke??? baek.. aku bagi kasih sayang 3 kilo... cukup la kan.. eheheh... :p

em... 
ko rasa ayat yang paling atas tu betul tak?? 

aku rasa betul... sebab, tak guna nak jatoh chenta lagi kt someone tu kalo mmg sah2 dia bukan ditakdirkan utk kita... kan?

buat Ling yang aku penah mention dulu tu... aku rasa ayat kat atas tu sesuai ngan ko... 

*aku tak gelak banyak2 lam post ni... nanti kena lempang sedass... saket wooo... hoho

aku rasa si Ling tu dah bertambah ok dah dengan keadaan dia sekarang...

ala Ling... 
tak rugi pon ko tak tunggu dia... kalo memang jodoh ko ngan dia, ko akan bersama dengan dia jugak even ko duk kat artik, dia duk gurun... *jauh bebenor bandingan aku neh* =,=!

sori laa cik blog... aku slalu merepek.. mumbling sorang2... as long as aku tak kacau orang, kira takpe la kan... hee...

babai cik blog... 

**sok de test Pandu Puteri Kadet tapi aku berchenta ngan ko plak malam neh... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan