Isnin, 11 April 2011

kak, mlm ni aci menung kat wakaf lagi ke?


"kak, mlm ni aci menung kat wakaf lagi ke?"

wahhh.. pertanyaan yang mencetuskan kerinduan terhadap rumah... T_T...


motif letak gambar pelamin?? sebab pelamin duk dalam umah yang aku ngah rindu skang... T_T.. (xjumpa gmbr lain)
Assalamualaikum cik blog...

PERTANYAAN di atas dikemukakan oleh cik ummu...sebab beliau taw bahwa aku suka sangat menung kat wakaf malam2 time xde kije nak wat.. yela,malam2 takkan aku nak g terjah ke padang plak... petang2 boleh laa nak lepak sorang2 kat padang tuh.. bawak buku and sumbatearphone... then,lallallaaallaaa... *nyanyi sorang2*..
skang jarang dah aku turun lepak kat padang tuh... sebab?

1) tak sempat.. kije banyak sampai x sempat nak jejak tanah...
2) ramai dak laki kat padang... segan omak aihhh~~
3) dah tak aman macam dulu.. ade je yang ambik port aku lepak.. ish!!

aku g lepak bukan suka2... bukan saje2... bukan nak usha2 orang... tapi sebab aku nak tenangkan diri sendiri... aku bukan lone ranger tapi there is sometime when we need a time for our own... kan? mestila nak ade ruang untuk diri sendiri... bukan nak 'huhahuha' bahagie ngan kawan2 semedang... aku pon ade life aku jugak.. nak space untuk diri sendiri..
bukan maksud aku suka menyendiri (even kadang2 aku mmg suka menyendiri)...

mode : guling2 nak balik umah~~!!


*ko punya pasal la ni ummu!!

babai~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan