Selasa, 12 April 2011

buat si TEMUK

Assalamualaikum..

hye cik blog...
sleeping head.. lalalalalla.. (^_^)

sebelom aku masuk mode kroih... kroih..., aku nak cite sket ngan ko pasal sorang budak neh... em, aku kenal dia masa 1st year degree... ko taw tak cik blog, at first dia bahasakan diri dia 'aku' dan 'engkau' je ngan aku.. aku ni susah jugak nak bahasakan diri ngan orang luar mcm tu... biase 'awak saya'.. hihi.. 

*malu2*

tak taw kenapa, lepas berkawan lebih kurang sebulan, aku jadi sayang kat dia... 

acececcee.. sakan ko yer!!

halu~~ syg sebagai adik aje.. then, dia start panggil aku alang.. aku pn start panggil dia mcm family dia panggil... kitorang slalu msg.. call.. time aku sedih, dia slalu ade..


gini ler gamaknye aku nangis yer... T_T


seronok bila dapat brcakap dngn dia.. asik gelak aje.. 



suka sangat gelak jahat kat aku!! =.=!


even dia slalu ckp aku ni TOMBAM, tapi aku tak kesah sebab dia tetap TEMUK bagi aku... 

dulu kan cik blog, aku nak sangat main layang2.. dia janji nak ajar aku main layang2.. suatu hari, aku rase sangat hepi sbb dapat main layang2 kat pantai dengan qistina... time tuh,qistina dtg anta aku kat sini ngan akak dan abg ipar aku.. sengih toksah cakap laa... macam kanak2 ribena pon ade aku rase.. mengalahkan qistina... ahahhaa.. 

saat aku tersenyum kerana dapat menunaikan hasrat hati aku tuh, dia orang pertama yang aku cari untuk berkongsi kegembiraan aku... siap call ag taw... tapi, dia tak angkat.. T_T.. tapi dia mesej balik laa sbb dia ade kije time tuh.. *sengih2*

em,hati aku? 

*nyibukk je ko nih cik blog...

mmg terpahat yang aku nak dia jadi adik aku.. selama2nya... tapi aku agak sedih.. dia dah tak msg aku.. dah tak call aku.. 

"bizi kott... " kata cik blog

"ye kot.." *angguk2.. paham.*

sebelum final sem tuh, aku pernah tanya dia..


aku: 'kalo alang kawin nanti, agak2 awk syg alang lagi tak? '
dia: 'sayang la... alang kan akak orang.'

haaa.. see, dia sayang aku.. miahahhaha... motif aku tulis??

1) thanx for all those things you have made for me...*sigh.. banyak hutang budi*
2) sorry if i keep burdened... *tunduk ngan mata berkaca2*
3) i love being a sister... hihi... *cekak pinggang*


psstt~~ taw ke sape?? hehehhe... ;p

babai~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan