Sabtu, 16 April 2011

nak ke ko stay dengan aku?

Assalamualaikum...

cik blog, sesungguhnya aku sedang menunggu tetamu aku iaitu cik Subuh... kalo aku terbongkang tido skang, sah2 aku terlajak... subuh dinasour laa gamaknye nanti.. nanti cik subuh aku nangis, sape ak pujuk???  T_T... aku dah tak larat dah nak pikir pasal esemen tuh... biao laa dulu.. kang putus lak wayar kt otak aku neh... *mintak jauh laa*

siyes.. aku akan rase uneasy and awkward... sangat2... mau hancur hari aku dari pagi bawak ke malam kalo terlajak smyg subuh.. disaster... kalo kat umah, sah2 aku kena balun ngan batang penyapu oleh ibu terchenta... miahahhaha... ape, ingat dah besau macam ni ibu aku tak balun ke??? time spesel day,toksah kesah laa nak bangun lewat ke hape.... kan? aku bukan stok2 budak surau tapi aku nak cuba... bukan budak surau aje yang kena kenal Tuhan,kan cik blog? 

fake it till you make it... 

cik blog, izinkan aku merapu pagi2 neh... kira ko tlg teman aku la ni... nak upah ke?? ish3... tak cukup ke kasih sayang aku selama ni??  tak reti bersyukur langsung la ko ni...

cik blog, andai ko tahu ape yang aku nak, nak ke ko kekal and stay dgn aku forever? kdg2 aku takut nak spill and let it out kat orang laen ttg impian hidup aku... tentang ape yang aku rase.. sebab bukan semua orang boleh terima ape yang kita pikir,kan cik blog?

*iye.. cik blog jawab...

manusia penuh dgn judgement... stigma... sebagaimana kecohnya diorang nak taw luar dalam hidup seseorang, macam tu jugak laa kecohnya diorang nak judge orang... 

"ntah, sibukk je diorang nih". 

hahahah... cik blog dah hangen.. haaa yyoookkk.. tak taww~~ wiwiwiwiw

ko macam mana cik blog? nak ke ko stay ngan aku... tengok aku...

susah senang aku.. 

jatuh bangun aku..

gelak tangis aku...

nak ke ko stay dengan aku sampai bila2? 

kadang2, aku rasa hopeless... know what cik blog, ko jangan janji something yg ko sndri tak pasti... jangan sesekali... sebab ko akan buat aku tawar hati...

why? coz few years back... someone asked me something... 

Dia: "awk, janji yer.. tak kira ape yang jadi,kita kwn selama-lamanya.. ya?"

Aku: "ye.. sy janji.. insyaALLAH..."

then,ko taw tak cik blog... she didn't remember at all... perhaps... sincerely, hati aku dah tawar... i was.. still am. 

* cik blog: hati celup madu.. sedap jugak kot"

aku: mangai~ jargon la ko ni.... *hentak2 cik blog kat wall sampai lebam bijik mate*

tapi, aku realize jugak laa... we're human... bia laa.. nama pon manusia... senang sangat lupa... aku tak kata kat orang, ngata kat diri sendiri je... dpt dosa jugak ke kalo ngate kat diri sendiri? huhu... tak taw... ilmu stakat hujung kuku... ish.. terlebey melalut aku ni...

**sng ckp, mungkin dia bukan teman yang aku cari selama ni... papepn, Allah dah tetapkan yang terbaik utk aku...

babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan