Sabtu, 23 April 2011

help mE pliss~~

Assalamualaikum...

cik blog.. nak mintak tlg sket bleh? bleh tak ko tlg tanye kawan2 ko macam mana nak tingkatkan metabolisme? aku sangat2 terdesak skrang... selalu sakit.. tetibe dapat minor asma... badan aku cepat sangat naik.. or dalam erti kata lain, rase cam cepat mengembang macam apam yang dipam2 dan buat aku tak selesa... 


cik blog = bkn ke sblom ni ko mmg dah kembang?
aku= weyh, even aku suka sgt kat baby yg gemok2, tapi tak bermakna aku suka gemok!! dan 1 agi, aku kembang pon masih terkawal.. sejak kawan ngan ko ni la gamaknye aku kembang semangkuk!! 


*hambik ko!*

huhu... cik blog, aku nanges kang tak cukup tanah ko nak pujuk aku... so, baik ko tlg aku cepat... sblom aku start bulemia and jadi aneroxia... hoho... 

my mum pon da komplen.. 

ibu = pesal badan awak tu makin besar skang?? awak mkn ape?? 

mum, i didnt eat too much... u know me ryte? even i didnt eat that much at home.. if not, u wouldnt ngepek to me kan for skipped my breakfast and dinner?? =,=!..

Allah, aku taknak sakit even suma makhluk tu takde kesempurnaan... takde yang kebal... 

babai cik blog~~ aku nak gi menung jap... kul 6 stgah tadi dah bwk keta pi merayau sorang2 kat pantai UMT... kunun2 nak lepas tensen..  =,=! 

2 ulasan: