Jumaat, 17 Jun 2011

peterpan + neverland

"Peterpan came one night and invited me to Neverland where I can never grow old. I was about to go but I refused cause I thought of something better to do. That is to grow old with you."


Assalamualaikum 

hye cik blog... 

ayat kat atas tu sweet tak?? ahahahhaha.. maaf laa.. aku tak reti nak wat ayat sweet neh.. ayat sour bleh laa.. tu pon cilok ayat orang.. lupa dah ayat sape.. huhu... 

tapi kan,


" if peterpan does really exist, i will ask him to bring me to Neverland... a place that children remain young forever coz i did not have enough strength and braveness to face this hard cruel world" 




kadang2, otak bersih aku ni slalu pikir pasal ayat aku kat atas tuh. =.='.  sronok kan jadi budak2... tak payah nak pikir masalah... taw main ajer... kena marah, sengih2 je laa... pastu buat lagi... tapi tak logik la kalo aku nk maintain muda aje...  tapi kalo boleh, aku nak kekalkan elemen childish tu dalam diri aku... means, aku taknak tinggalkan dunia komik aku yang mana memberi gelak ketawa dalam kucar kacirnya hidup aku ni...

* ape aku tulis nehh?? =.=!! pakcik gondol, aku melalut lagi~

babai~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan