Jumaat, 17 Jun 2011

mungkinkah wonderpet??

Assalamualaikum cik blog~~


ari ni dah masuk hari ke -2 sesi mengejar itik kat umah neh... kalo semalam aku berkubang dalam sawah sebab duk kejar itik masuk reban itik, ari ni aku jalan masuk semak samun aje... ma cakap tak payah turun dah dalam sawah tuh.. humakk aihhhh... lenguh giler semalam.. mana tak nya, kalo kaki tenggelam paras paha bila masuk dalam sawah tuh... 


tetiba teringat yang abah and ma yang selalu duk dalam sawah tuh.. macam mana laa diorang tahan wat kije tengah2 panas kan?? =.=


em, berbalik kepada itik2 yang dikejar tuh... kena halau masuk reban sebab dah tiba musim orang tanam padi.. nanti orang kampung marah lak kalo itik duk makan biji benih tuh... 


cik blog, 


ko penah tengok itik tak?? aku ambik gambar anak itik yang baru menetas aje... ibunya tak comel... so, aku tak ambik gambarnya... ahahhahhaa...




comel tak?? ehehhe


bila tengok anak itik neh, tetiba rasa aku bleh tubuhkan team wonderpet laa pulak.. motif?? ahhahaha... meh kita tengok... 




hamster diba
kalo dulu aku sangat2 geli dengan hamster, skang dah boleh pelok ciom.. ahahaha...


kura-kura aku.. 
ni pulak kura - kura yang aku dah bela setahun lebih... dah besar tapak tangan dah... nama ruy... gender?? kompem female.. hoho


belalang comel yg ditangkap oleh mekcha
tu bukan team wonderpet... mebi wonderpet ni bleh selamatkan beliau dari tindakan ganas mekcha??? owh.. tidak~~ silap2 kena ngapp dengan si itik tuh.. hahaha....




babai cik blog~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan