Khamis, 9 Jun 2011

ambik kesempatan...

Assalamualaikum...

hye cik blog... 

sabtu neh majlis kawin kawan aku.. najibah namanya.. orangnya cukup cantik dan baik bagi aku... jemputan melalui facebook aje since tak sempat nak anta wedding card... busy gamaknya... praktikal pon tak abes lagi katanya... 

siyes, aku sangat teruja... excited TERlebih nak pegi kenduri kawin kawan aku... ahahahhaha... motif aku over excited??? 

  • boleh tengok wedding kawan yang sebaya dan banding dengan diri sendiri.. means, BILA turn aku agaknya??? =.=
  • boleh makan free.. ops! makan ramai2 since kat umah aku tak seramai orang kat kenduri kawin.. miahahahahha
  • ada sebab untuk kuar merayap since aku malas nak mintak izin parent untuk kuar kalo stakat nak pegi melepak... tapi ari tuh pegi pantai tak bagitaw ma pon.. *hihi*
  • boleh bawak anak2.. since im a mommy... tetibe nak suh diorang panggil aku 'mommy'. baru gempak~~ hoho
  • boley kenal kawan baru.. kot2 ada yang bawak kawan2 lain nanti.. untung2 i dapat ehem2 sorang.. ahahhahahha... jauhnya aku menyimpang... =.=
  • paling best, wedding kawan2 adalah hari untuk jumpa kawan2 yang laen since lepas tamat SPM, suma berterabur ke segenap alam... rindu2~~!! 

pagi sabtu ni, ada event kat kampung aku neh... my babies tuh masuk event kaler mengaler.. their moms mintak aku bawak diorang.. means, jadi guardian jap since their moms ada kije... 

lepas event tu baru aku gi wedding kawan aku.. harap semua lancar laa pada ari tuh.. kalo dari pagi dah spoil mood aku, jangan harap laa nak dapat 'SUCH a fine day' since aku senang nak moody kalo pagi2 buta dah ada orang buat hal dengan aku...

okeh.. cik tangan sudah kebas ala2 disuntik ubat bius ketika mendapatkan treatment gusi... 

* ada ke treatment gusi?? ntah..=.=!

esok hari jumaat.. harap dapat bangun awal dan berbakti kepada rumah sebab tinggal seminggu je lagi nak relaks2 kat umah neh... 

cik blog: berbakti laa sangat.. jenuh gaduh dengan kakak since ko malas nak buat kije.. 
aku: ahahha.. bukan selalu nak buli dia,kan?? nanti dia dah kawin, aku takleh buli dah.. 
cik blog: padahal dari kecik lagi ko asik nak menang aje... 
aku: =.=!!

babai cik blog~~

2 ulasan:

  1. before bergigi besi, aku wt treatment gusi la. hahak.

    BalasPadam
  2. kah3... at least leh wat treatment gusi kan..

    BalasPadam