Sabtu, 16 Julai 2011

kawin lari

Assalamualaikum...

hye cik blog~~

ari ni aku nak kasi cuci ko sikit... dah lama tak menziarah ni.. =.=

past few weeks, kawan aku cite pasal kawin...  kije kawin ni bukan senang.. nak prepare majlis tu, berbulan2 lamanya... semua nak kena perfect... yela, kawin sekali aje seumur hidup.. yang nak kawin banyak kali tuh, toksah nak tersengih2 depan aku laa.. free je aku sekeh... ahahahahha..

bab nak pilih pasangan hidup bukannya macam pilih ikan kat pasar... tapi kan, kalo beli ikan pun mesti laa nak yang segar2... mata tak terbeliak macam pakcik gondol yang tercekik buah getah... tak merah macam pakcik gondol yang tengah malu2 ayam.. 

*sukati je mengata orang.. ahahhaha

cik blog: pilih punya pilih, tapi parent tak suka macam mana lak??
aku: ntah.. =.=.. senang cita, suruh je parent cari.. 
cik blog: eh, ade cara laa kalo parent tak setuju..
aku: macam mana??? *excited nak tahu*
cik blog: kawin LARI.. hoho
aku: tak mau laa... 
cik blog: apesal pulak?? ko taknak parent malu eh?
aku: aah.. kawin takde restu parent, buat ape... tak bahagia aku dunia akhirat.. lagipun penat laa...
cik blog: ape yang penat?
aku: penat nak kawin sambil lari...nak lari laju2 pon tak boleh,nanti semput tok kadi nak kejar kitorang time nak akad nikah.. ahahhahah
cik blog: tetibe aku rase nak tampar ko~!!

heheh... babai cik blog~~

2 ulasan: